تفاصيل وظائف فى شركة Siemens

تفاصيل وظائف فى شركة Siemens

64 Available job vacancy, Siemens,

Siemens Mobility (SMO) is the world leading provider of mobility solutions that enable the efficient, safe, and environmentally friendly transport of people and goods – and help improve the quality of everyday life for millions of people on all continents.

Motivated by innovation, we develop intelligent solutions for the growing digitalization of the transport sector. Our range of offerings includes rail vehicles, rail automation, road traffic management systems, rail electrification and services.

Today, we are recruiting for the Commercial Officer for Siemens Mobility Egypt position to join our Project Team in Egypt. This is an excellent career opportunity for talents from Rail /Transportation Business looking to join a truly international team.

Join Siemens Mobility and help us re-imagine the world by finding solutions and making the world a smarter place for tomorrow.
للتفاصيل والتقديم | من هنا

لأحدث الوظائف وايام التوظيف المفتوحة تابع قناة شغل علي تليجرام من هنا
وظائف قد تهمك ،
وظائف إستقبال فى مجموعة Orascom
وظائف مبيعات فى Ceramica Cleopatra Group
وظائف سكرتارية فى شركة Premier
وظائف شركة Amazon بمصر

تطورات الشركة
في عام 1855 تم افتتاح فرع شركة برئاسة، كارل هاينريش فون سيمنز، في سان بطرسبرج بروسيا. في عام 1867، أكملت شركة سيمنز خط التلغراف الهندي الأوروبي الضخم الذي يمتد لأكثر من 11,000 كم من لندن إلى كلكتا.

في عام 1867، وصف فيرنر فون سيمنز دينامو دائم بدون مغناطيس. اخترع أنيوس جيدليك و تشارلز ويتستون نظاما متشابها بشكل مستقل، لكن سيمنز أصبحت أول شركة تصنع مثل هذه الأجهزة. في عام 1881، تم استخدام مولد التيار المتردد من سيمنز الذي يتم تشغيله بواسطة طاحونة مائية لتشغيل أول إنارة شوارع بالكهرباء في العالم في مدينة جودالمينج بالمملكة المتحدة. استمرت الشركة في النمو والتنويع ما بين القطارات الكهربائية والمصابيح الكهربائية. في عام 1887، افتتحت سيمنز أول مكتب لها في اليابان. في عام 1890، تقاعد المؤسس وترك إدارة الشركة لأخيه كارل وأبنائه أرنولد وويلهلم.

قد يعجبك ايضا